17 APRiL !



it's 05.43 AM !
Ya Tuhan,, awal subuh pagi jam time ya. Sedang aku best-best layan tido phone aku berbunyi ada orang calling. At first macam ngigau jak aku dengar bunyi phone aku berbunyi. Tapi aku tersentak bila aku tiba-tiba dengar lagu "Never Knew I Needed" dari bunyi calling ya. Terus bergegas aku mencari phone aku dalam keadaan gelap + palak aku mamai.+ mata aku pejam. OMG ! I've set that song caller ringtones just for HIM ! Only HIM ! Setiap "VViP" dalam phone aku akan aku set dengan caller ringtones yang berbeza bah. I still can beleive. His calling me ??!! Hampir pagi gik ya. Hmm,, mesti sikda sebab lain. Nya sik kan call aku time camya mun nya sik ______ ! But it's ok. Aku dah faham dah dengan perangai nya. As long as I know "he still remember me". Thanks God. I think he forgot me already. All this time i'm scared. I'm afraid that he will forget bout me. But i'm wrong. Although aku dengan nya dah sik closed like before tapi nya masih ingat juak dengan aku cuma kinek tok aku dengan nya nang bena-bena rarely contact each others dah. Don't know why. Maybe we both ego or maybe aku ada done something wrongs yang molah nya sik suka. Well,, just let it be. Yang penting aku tauk "I'm still in his mind"...... (: Ya pun dah cukup memadai bagi aku. Cukup dah molah aku senyum gembira. Heheee.... Balit pada cita awal tek. Hmm,, lepas aku tersentak dengar lagu NEYO ya tek, aku nang serta merta carik phone aku and tekang butang ANSWERS. Then aku diam jak tanpa madah apa-apa even "Say Hello". Till lah ada suara aku dengar madah "Hello" baru ku madah "Hello Too". My GOSH ! I heard that voice. The voice that I missing so much everyday. Macam sik cayak jak aku eyh. Mata aku yang kelat tertutup sebab mengantok suddenly terbuka, terbeliak besar lepas ku dengar bunyi suara ya madah Hello. Tuhan jak tauk camne rasa jantung ku time ya. Nang gila lah tapi aku happy lalu-lalu. Seolah-olah aku diberi "Big Surprises" dari bangun tidurku. Thanks to Him cause calling me walaupun time ia dah mok dekat pagi ! Aku sik duli pukul bapa jam time ya asalkan orang yang calling ya adalah orang yang aku harap-harapkan all this time. Hahahaa... (: I miss U so much aie. Aku mok madah dengan nya tapi aku sik terkata sebab aku blur terus time ia. Huhu.. Sakai ada jak rupa aku. Bagei sik penah jak dengar suara nya ya. Apa boleh buat kan. Nya dah molah ku jadi angau bah. Hahahaa ! Lepas ya mek 2 nya borak-borak. Sik lama gilak lah mek 2 nya bercalling. 10 minit camya jak tapi 10 minit ya berharga lalu bagi aku. Damn ! Aku terngaga when he said "Kau jaik. Kau dah lupakan aku. Kau dah sikda MSG aku. Kau dah sikda call aku". Apuuu,, terngaga ku dengar ayat-ayat ya. Terngaga sambil senyum. Duhal nya rasa apa yang aku rasa. Ishhhh ! Apa sebenarnya owh. Aku tunggu nya carik aku 1st bah tapi nya pun tunggu aku cari nya 1st juak. Adoiii,, kenak perlu camya owh ??!! Mula berfikir lah aku tok. Mula gik penyakit bingung aku tok kelak. Hmm,, sik mok eh. Aku sik mok fikir banyak gik. Take it simple as how I can. Now aku tauk nya still ingat aku. So there's nothing that I need to worried for. Aku cuma perlu sabar. Aku sik mok push keadaan. Biarlah semuanya terjadi secara NEUTRAL. Lepas cakap-cakap 10 minit teruslah butang "Call Ended" ditekan. Aku genggam phone aku kat tangan while continue my sleeping beauty dengan senyuman. [^^,]


-withlovejen-

0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.