Again, Again and Again.



ya TUHAN !
berapa hari dah aku sik senang duduk, sik senang baring, sik senang makan, sik senang tido. semua yang aku molah serba sik jadi.
):

adoh. adoh. adoh.
PERASAAN tok ! kenak degil gilak haa ??
ku sikmok layan gilak bah perasaan tok TAPI perasaan tok makin hari makin jadi.
makin hari makin kuat.
lemah lalu-lalu dah rasa nyawa ku.
Argh !
MiSSiNG HiM so so so so BADLY !
did he missing me too as how I did ???
i DON'T think so.
ku tauk nya sik care langsung dengan aku bah tapi aku langsung sik kesah.
yang penting aku LAYAN PERASAAN aku dik mpun.
aku mok puaskan segala rasa yang ku rasa although aku tauk aku sendiri yang sakit dengan jalan yang aku pilih.
what can I do ???
perasaan aku dah terlanjur. aku sikpat nak patah balit. susah bah.

mun nak patah balit aku pun tambah sakit kelak. so im better go on jak even HURTS !
it's ok. aku anggap semua tok cabaran. aku suka cabaran. hidup tanpa cabarab sik best bah.
so LETS TAKE CHALLENGES. i know i can even i'm not strong enough for this moment.
but i WILL try my BEST.

*AMEN*

-withlovejen-




0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.