engkaulah RATU HATiKU. (:

KESAYANGANKU. KEBANGGAANKU. KERINDUANKU.


wewitttt...
takorang boh salah faham k. miak kecik yang NGEGEH dibah tok bukan adik aku. aku sikda adik bah sebab AKULAH adik dalam family aku. eheee.. tok anak aunty aku yang dijaga oleh INDAI aku. ahakz ! LOL..

hmm,, aku sik tauk sapa FULL NAME nya. susah gilak mok SPELL. maklumlah nama-nama orang kinektok canggih gilak. kalah nama OMPUTEH !
mekorang nunggah nya *IJUT*... kiut x ?? sebenarnya mama n papa nya nunggah nya EJAH tapi oleh sebab mekorang yang jaga nya dah terbiasa nunggah nya IJUT alu melekatlah IJUT ya jadi nama. kiut bah. UNIQUE. aku suka. ahaha. (suka memerli nama orang bagei nama aku kacak)....

umur nya 2 tahun lebih. mun sik silap bulan 9 klak masuk 3 tahun nya. hihihi. anak tok kuat makan owh. sik pandei kenyang perut. hairan mekorang nangga. asal jak sapa-sapa nya tangga makan mesti nya mok ekot makan juak. sebab yalah salu kena marah sebab nya RANGKAK. kalah rangkak BABI kali nak tapi sik tauklah. aku tok suka gilak cakap main entam. sikit-sikit mesti BABI. hairan ku. BABI juak jadi MANGSA keadaan. oh tedah kau BABI-BABI. ahaha !

rumah aku jadi sunyi tanpa nya aie. tiap petang mun nya dah balit terus sunyi jak rumah ku. mun ada nya nang KECOH kdak orag kelahi jak. biak tok nang MANCAL bah. tapi mancal nya sik kaco baranglah. just nya suka kayo-kayo sik tentu pasal. yala tek kdak BABI lapar bah. adoh. BABI lagi. mala jak BABI. ahahaha ~

wohooo.. mok tauk yang best sal budak tok ?? nya tok lah ALARM aku setiap pagi. tiap pagi nya tok lah PENGERAK aku bangun tido. awal pagi pintu bilit aku nang bedeBOOM disepak oleh nya. kadang-kadang rasa mok ku terajang jak nya tok p bila ku nangga nya senyum molah muka MANJA ngan aku alu sik jadi ku nak marah nya. senyum manja nya molah aku jadi LEMAH.nya tok kecik-kecik dah pandei MENGGODA. pandei main kelip-kelip mata gik ya. mok tauk knak nya molah camya ?? sebab nya MENGAMPU ! jangan takorang sik tauk anak tok nang PINTAR. dah la ngegeh, gedik, pintar, pandei mengampu gik ya. nya ngampu sak nya sik kenak anok mun nya molah salah. nya tok kecik-kecik dah salu gilak molah SALAH. mun besar kelak nang DANGEROUS anak tok ku asa...


-pose gedik. kecik-kecik dah pandai gedik-


-candid shoot. ada bakat jadi model. huhu-


-she's so cute. aku kepak tiap kali nya TERtangga phone aku or camera aku. mesti nya mintak gambar. adoh. adoh. selagi kita sik gambar nya selagi yalah nya MENGkekek tepi kita- ):


iHER.
she's my HAPPINESS.
-withlovejen-

0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.