PoliKU. PoliMU.



THURSDAY
boring doe. hari-hari macam biasa.

aku bangun jak dari tido CONFIRM ngagak laptop.
tok lah keja aku 3 BULAN tok dah.
keja "part time" SINCE aku habiskan Diploma aku.
payah juak hidup seorang panganggur tok owh.
It's not what i'm expected for.
jauh panggang dari api.
ku ingat BEST gilak tek mun dah habis study. duhal tok RASANYA.
rasa kdak orang GILA jak eyh.
gila sebab sikda molah keja. terKAYO-KAYO kedak ASUK lapar.
sik best aie. sikmok terus camtok.
):


I MISS YOU
"Politeknik Kuching Sarawak"

i'm DEEPLY in MISS with you POLIKU.
adoh. adoh. adoh. aku EMO jap, k ??
dolok time aku rah sitok otak aku nang salu mikir mok cepat-cepat BERAMBUS dari tempat tok.
sebab tempat tok dah molah palak otak aku TENSION giler. kat sitok aku lah tauk APA ertinya SUSAH dan SENANG ! susahnya hidup aku bergelar sebagai seorang STUDENT. argh ! sik best. sik best. dan senangnya hidup aku sebab sitok lah aku dapat CUCI MATA time mata aku KABUR. kabur nangga BUKU. asal buka buku mata terus kabur koh. hairan ku eh.
*HAHA*
merapu-merapu.


tok PENTAGON mekorang. betul ka spelling ku ya ?? mun salah boh tetak k. aku tok SIK PASS gilak mok eja ejaan sebenar. Maklumlah, OVER gilak main SMS ngan CHAT. sebab ya aku banyak tauk bahasa CIPLAK jak ! apa kata orang ?? PEROGOL BAHASA bah. hihihihi.. (:
mok tauk ka ?? ada toliet wanita rah sudut tepi pentagon tok aiee.
aku suka lalu g toliet area ya. mok tauk kenak ka ?? sebab aku SENGAJA bah. sengaja mok limpas BK (bilik kuliah) student BENGKEL ! ahahaha..
keKENJAAN aku tok. kenja sikit jak la. sik boleh kenja banyak-banyak.
keKANTOIan dah aku. huhu. sikpa. share-share bah sikit-sikit rahsia aku selama tok.
SHARING is CARING, rite ??
ngeeeee...
balik pada kisah toilet tek.. hmm,, ku suka bah toliet aras 2 ia. alasan sebab toilet ia sunyi and sik da ramei orang agak. ahahaha. ada-ada jak STATEMENT PELIK aku sitok. tapi takorang jangan KAMBOH lah k. kita-kita jak tauk.
sapa-sapa yang rapat dengan aku, nya tauk lah
MAKSUD SEBENAR aku ya.
tetttttttttttttttttttt ! syhhhhhhh !
=.=

tok pula block belakang pentagon ya tek. mun sik salah aku blok tok majoriti untuk student Elektrik & Mekanikal. mekorang tok student Business bah. jadi block mekorang sik sama. hihhihi..
eh,, mun mok tauk tok adalah block paling ku BENCI lalu-lalu. aku benci block tok sebab asal jak jadual mekorang TERKENA rah block tok mesti bilik kuliah ia rah TINGKAT ATAS !

adoiiiii,, lemah nyawa ku bah mok nait tingkat 3 ya. sakit kaki, sakit hati ku nait tingkat 3 ya.
apatah gik mun jadual aku makei bilik kuliah tok time AWAL PAGI.
yarabi.. Tuhan jak tauk camne sakit nyawa aku nait tingkat 3 ya awal-awal pagi.
plus muka mekorang seGENG adalah muka student yang salu jadi THE LATE COMERS !
hmm,, lecturer dah masak gilak dah ngan perangei mekorang.
mun di tanyak kenak datang lambat mesti PEMANDU VAN jadi ALASAN mekorang.
oh tedah pemandu van juak dipersalahkan. nyaman asa takorang.
tapi nang pemandu van ya salah lah. dah lah van buruk, jalan lambat gik ya.
sidak sik penah mok faham bah yang mekorang tok start kuliah 7.30 PAGI. kul 7.30 pagi ya juaj sidak BARU mok gago-gago jalan dari tempat umah sewa mekrang. nang kurang ajar lah.
gara-gara sidak mekorang terpaksa TEBALKAN telinga kenak anok lecturer dalam class.
ya pun lec manas kejap jak. lepas nya kepak membebel pandei nya berhenti membebel. mekorang macam biasa jak. dah kenak anok polah MUKA sik BERSALAH. masuk class duduk belakang embak muka sengeh-sengeh. yala RUTIN mekorang bergelar STUDENT dolok.

(:


makin panjang makin siok dah aku cita pasal POLIKU eh.
ya ampun, makin BERtambah rindu aku dengan kau oh poly.
andai dapat ku undukan masa nang aku mok undur balit.
tapi undur pada BAB-BAB yang best jak lah. bab yang sik best sik mok.

MALAS a.k.a CRAZY bah !
heheheeee..
aku rindu POLI sama BERMAKSUD aku rindu semua GENG aku.
apa ndak ka cita semua geng poli ku owh ??
ku rasa mesti sidak tengah rasa apa yang aku rasa. bena sik ??
ngakuk jak bah. boh bok bulak-bulak takorang cya. hihihihi.



28 APRIL 2010
OUR KONVOKESYEN DAY !

sik lama gik KITA KONVO oiii. ahahaha.
takorang semua datang ka SAHABATKU ?? mesti ada yang datang and ada yang sik datang kan.
it's okay ! depends dengan apa kita buat time ya bah. mun ada hal penting yang sik pat dielakkan terpaksa kita berkorban untuk SIK DATANG time konvo ya klak.
tapi mun sikda hal, sila-sila datang k.
dapat kita molah PHOTOSHOOT time ya. photoshoot k baju konvo yang SIK KACAK ia doee. ahahaha. ada-ada jak aku tok. macam jak aku penah konvo sampei-sampei aku tauk baju konvo ya sik kacak. bukan apa aku banyak dengar cita dari senior bah. sidak madah baju konvo poly sik kacak. hmmm,, SABAR jak lah k para BAKAL GRADUAN sekalian.
kita tunggu dan lihat.

(:

okay lah, habis idea dah aku mok madah apa.
harap dapat jumpa
YOU ALL SOON.
all i wanna say I MISS our time together BEFORE.
full with
MEMORIESSS !
kita happy and sedih sama-sama. aku sik dapat lupa semua ya.
semua
CERITA TENTANG KITA.
eheeeee..
bye-bye.

muaxxxxxxxx !

that's all

ENDED

-withlovejen-



0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.