RINDU. aku RINDU dia.

RINDU a.k.a MISSESS.
):


adoiii,, rindu ku dengan nya aiee.
rindu lalu-lalu.
aku rindu mok nangga :
-muka nya
-senyum nya

aku rindu juak :
-mok dengar suara MANJAK nya before ku tido
-rindu time nya perli aku
-rindu dengar nya madah nya MISS aku
-rindu time nya HUG aku


adoh. adoh. RINDU nyaaaa aieee.
):

banyak orang sik tauk cerita tok bah.
cerita tentang SIAPA orang yang aku rindu tok.
buat masa tok aku BELUM SEDIA MENTION dengan siapa-siapa tentang SOMEONE tok.
it's okay.
biar semua kawan-kawan ku tertanya siapa SOMEONE tok.
eheee..
so SORRY guys !
bukan ku sik mok madah cuma masa belum sesuai.
aku takut benda tok SIK MENJADI bah.
kan niaya ku lak.
MALU-MALU.

but I PROMISE you all,,
mun benda tok menjadi I WILL LET YOU ALL KNOW WHOM.
sabar-sabar k and DOA yang terbaik untuk aku.

-GBU-

0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.