the GOLDEN nite.



27 MARCH 2010

It's was so HAPPENING. Haha. Kali ke - 2 gie mejengggg rah clubbing miri this 2010. Huhu. Sanggup aie gie miri just for clubbing jak. Tok semua atas kehendak SULU GAI saya yang bernama Rebecca Masir. I Love U my Sulu Gai. Muax ! Nang GILA lah oii tapi BEST. Best siot ! I like.. Ngeee.. (:


Our picture. Check it OUT !

*kami yang BAJIK sungguh*

*so ANTAP muka you palau*

*perfect SHOOT. thanks photographer*

*snap a.k.a shoot*

*him, you and me*

*with my BFF Rebecca Masir a.k.a my Sulu Gai*

*smart pix. SORRY ! muka gedik muncul sudah*

*cermin toilet mangsa utama*

*peace US. tonight is our night*



GUESS what ??

hmm, jujur jak lah ku madah. dolok aku jenis yang sik pandei minum alkohol aie. tapi aku berjinak-jinak belajar. sik tauk lah pahal aku teringin mok melibatkan diri dalam kegiatan tok. bermula dari Beer. aku belajar minum beer sikit demi sikit lama-lama jadi bukit ! Hoho. Semua ia berlaku 3 years ago. dolok aku banyak pressure time gik study bah. tambah gik pengaruh kawan, masalah study ngan masalah cinta. uwaa,, dari cya la segala cerita bermula. bila ku ingat-ingat balit NYESAL lah juak aku tapi apa boleh buat sebab benda dah terjadi. aku sikpat undurkan balit masa bah. yang jadi tetap jadi. aku cuma perlu KURANGKAN akitiviti ya. kinek aku dah KURANGKAN beer dalam hidup. mok tauk kenak ?? sebab Beer yalah perut aku memBOROI sik tentu pasal. Argh ! jerak dh ku eh. kinek aku gik minum beer tapi sik kuat cam dolok.
=.=

dari Beer aku berjinak-jinak belajar minum Arak. tapi so far aku lom penah minum arak sembarangan. kira arak yg UP-UP la tek. huhu. minta puji juak aku tok. boh jeles ! HAHA.
hmm, tapi aku sik la kuat gilak ngarak, k. aku ngarak sikit-sikit jak. sikit-sikit jak pun aku dah PENG bah ! hihihi. sik tahan ku mun banyak-banyak. boleh mati aku kelak oii mun over gilak. sikmok ku mati awal. belum puas gik ku merasa hidup tok. hehehe.
*_*


the STORY.
sik banyak bah picture yang mekorang taken tis night. semua mekorang BUSY. busy NGIRUP ! hihihihi. really-really enjoy this night with you all GUYS. kelak ada masa kita hang out gik, k.
ada cerita juak yang terjadi malam tok aie. ada kawan mekorang kena Ambush at others clubbing. yala,, sapa suruh sidak nya gie clubbing area ya. area ya nang salu kena ambush bah tapi sidak nya degil, ingkar kata. Oh tedah nangga sidak. Berapa jam kena ambush baru sidak nya dapat lepas. It's ok. jadikan pengajaran jak. next time takorang boh gie clubbing area ia gk. Nemu utai ?? HAHA. (:
malas mok cita banyak pasal bab-bab tok. yang SELEBIHNYA biar mekorang jak tauk, k.
ku story yang basic-basic jak. hehehee.. tadaaa..



-withlovejen-

0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.